آغاز امتحانات نهایی مدارس از ۳۱ خرداد 

امتحانات نهایی مدارس از ۳۱ خرداد ماه به مدت ۱۱ روز برگزار می‌شود 

نوازنی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش که به منظور هماهنگی برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار شد گفت: امتحانات نهایی،۳۱ خرداد ماه به مدت ۱۱ روز برگزار می‌شود.

نوازنی افزود: امسال ۱۵ هزار و ۷۹ داوطلب در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند که ۴ هزار نفر از آن‌ها افرادی هستند که برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه در این آزمون شرکت می‌کنند تا ۴۰ درصد سهم کنکور را کسب کنند.

او با بیان اینکه همه مسئولان باید کمک کنند تا آزمون نهایی به بهترین شکل برگزار شود، افزود: امسال ۸۳ حوزه نهایی در سطح استان مهیا شده است.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: لازم است دستگاه‌ها در زمینه تهیه امکانات مورد نیاز در حوزه امتحانات کمک کار آموزش و پرورش باشند.
 
مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این نشست از اعضای جلسه خاست تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری آزمون نهایی استان مرکزی بکار گیری شود تا در این راستا دغدغه خانواده‌ها کاهش یابد.

مخلص الائمه گفت: فرصت زیادی تا برگزاری آزمون باقی نمانده، و هفته آتی، آزمون‌های نهایی مقطع پایانی دوره متوسط دوم به مدت یازده روز با حساسیت آغاز می‌شود.

او افزود: خانواده‌ها همچنین دست اندرکاران آزمون برای اجرای سطح بالای این آزمون، نگرانی و دغدغه‌هایی دارند که امید است با تامین امنیت و زیرساخت‌های لازم در این راستا، شاهد برگزاری آزمون دقیق و سالم در سطح استان باشیم.

استاندار درادامه با تاکید به اینکه ۴۰ درصد نمره این آزمون در کنکور دانشگاه لحاظ می‌شود اضافه کرد: تاثیر برگزاری این آزمون در سرنوشت دانش اموزان قابل توجه است و امید است با تامین زیرساخت و سخت افزارها، در شرایط امن و سالم دانش آموزان به موقع سوالات را پاسخ دهند.

او ادامه داد: انتظار می‌رود فرمانداران در مرکز استان و شهرستان‌ها در برگزاری هر چه بهتر این آزمون نواقص را رفع و تمام ظرفیت‌ها را در این راستا بکار گیرند تا داوطلبان نیز دغدغه و نگرانی از ساعت اول برگزاری آزمون نداشته باشند.

در نشست امروز اعضای شورای آموزش و پرورش استان، آخرین هماهنگی‌ها برای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان مقطع پایانی دوره متوسط دوم انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.